Acceptació de bases - Factura electrònica

Característiques
L'alta en el servici de factura en suport electrònic a clients per Internet és de caràcter voluntari, i no suposarà cap cost afegit per a l'usuari.
A partir de l'acceptació d'estes condicions, el titular del subministrament deixarà de rebre per via postal la seua factura en suport paper, mantenint este en tot moment el dret a tornar al règim ordinari d'enviament de factura en paper.
Les factures que s'emeten per consum d'aigua, seran carregades i emmagatzemades per un període mínim de 5 anys en el lloc Web en format òptic. Per tant el client podrà visualitzar-les a través d'Internet en idèntic format a què tindrien les dites factures en cas d'haver sigut enviades e suport paper al seu domicili.
El titular del subministrament podrà sol·licitar una còpia de la factura en suport paper a través dels canals comercials que l'empresa posa a la seua disposició.
En el mateix moment en què s'emeta la factura en suport electrònic, s'enviarà a través del correu electrònic un missatge d'avís a l'usuari dau d'alta informant que la factura per consum d'aigua amb la seua corresponent informació detallada està disponibles per a ser consultada a través de l'Oficina Virtual.
L'accés a l'Oficina Virtual està protegit, bé per mitjà d'un sistema d'usuari i contrasenya o bé per mitjà d'accés amb certificat digital o DNI electrònic.
La subscripció d'este servici es realitza per al contracte de subministrament que s'indique en el formulari de sol·licitud, per la qual cosa no afectarà altres contractes de subministrament d'aigua de què l'usuari siga titular, havent d'activar per a cada un d'ells el servici de forma individual.
El client podrà desistir de la seua petició e qualsevol moment i tornar al règim ordinari d'emissió de les factures en suport paper per mitjà de comunicació a l'empresa pels mateixos mitjans establits per a l'alta este servici.
Les seues dades personals són tractades per l’empresa subministradora amb la finalitat de dur a terme la seua sol·licitud o desenvolupar els contractes que haja formalitzat. Per a exercir els seus drets sobre les dades, pot adreçar-se per correu postal al domicili social de l’empresa, a l’atenció presencial a qualsevol de les oficines, o mitjançant aquest mateix web prement ací.

Obligacions de l'empresa
Avisar de l'emissió d'una nova factura en suport electrònic al correu electrònic facilitat per l'usuari, mantenint a disposició de l'usuari les factures generades en suport electrònic del menys els últims 5 anys, i no deixant d'emetre la factura en suport electrònic a pesar que el correu electrònic de notificació no haja sigut entregat amb èxit.
Garantir la seguretat i confidencialitat de la informació: No incloent la factura pròpiament dita, ni dades personals diferents de la direcció del subministrament, núm. factura, data factura i import, en la notificació de la generació d'una nova factura, i protegint l'accés al reposador de factures per mitjà d'usuari i contrasenya, o només permetent l'accés al titular del subministrament o autoritzats per este per mitjà de Certificat Digital o DNI electrònic.

Obligacions de l'usuari del servici
Omplir correctament amb veracitat i exactitud els formularis de sol·licitud i els seus camps segons les instruccions que l'empresa especifique respecte d'això. En cas de facilitar dades d'altres persones físiques haurà de disposar d'autorització per a això.
Comunicar oportunament a través dels procediments que establisca l'empresa els canvis que es puguen produir en l'adreça de correu electrònic per a l'enviament la notificació d'emissió d'una nova factura.
Prendre les mesures necessàries per a preservar la confidencialitat de les dades del servici pel que fa a la gestió de la contrasenya d'usuari (canvis periòdics de contrasenya d'accés, mai facilitar-la a tercers la contrasenya, evitar utilitzar contrasenyes com ara dates de naixement, aniversaris, noms de fills, ...)
Comunicar a l'empresa com més prompte millor el robatori o pèrdua de les seues claus d'accés a l'oficina virtual per a bloquejar el seu compte i evitar els accessos no autoritzats. El client respondrà dels perjuís causats com a conseqüència de la perduda de confidencialitat de les seues contrasenyes.